رای کسانی که درک اساسی از طراحی دیجیتال دارند ، این کتاب مهارت های اساسی برای طراحی مدارهای مجتمع دیجیتال با استفاده از Verilog و پسوندهای مربوط به SystemVerilog را آموزش می دهد. علاوه بر پوشش نحو Verilog و SystemVerilog ، نویسنده از چالش های طراحی و راه حل های تولید مدارهای کاری قدردانی می کند. این کتاب نه تنها نحو و محدودیت های کدگذاری HDL را در بر می گیرد ، بلکه به طور گسترده ای به مشکلات طراحی مانند پارتیشن بندی و همگام سازی می پردازد و به شما کمک می کند تا طرح هایی تولید کنید که نه تنها از نظر منطقی صحیح باشند ، بلکه در صورت تبدیل شدن به مدارهای فیزیکی نیز کار کنند. در طول کتاب ، بسیاری از مثالهای کوچک برای تأیید مفاهیم و نشان دادن چگونگی بکارگیری مهارتهای طراحی استفاده شده است.تولید سخت افزار کار: نه تنها نحو را پوشش می دهد ، بلکه همچنین دانش فنی طراحی را ارائه می دهد ، و مشکلاتی مانند همگام سازی و پارتیشن بندی را برای تولید راه حل های مفید برطرف می کندا تبدیل فیلم به بیت دیجیتال و سپس بازگشت دوباره به فیلم ، پتانسیل زیادی برای ایجاد انقلابی در روند پس از تولید دارد. مهارت مجموعه ای برای پردازش فتوشیمیایی یک فیلم و پاپ کردن آن در یک قوطی برای سرویس پستی برای ارسال به همه خانه های فیلم و مجموعه مهارت برای کنترل دیجیتال و ایجاد فایلی که در سطح جهان از طریق اینترنت و ماهواره ها توزیع می شود کاملاً متفاوت است. . یکی از این فرایندهای کاملاً جدید ، فرآیند میانی دیجیتال است. DI دارای مزایای فوق العاده ای است ، از کیفیت بهبود یافته (اولین "چاپ" به خوبی آخرین اثر است) تا صرفه جویی در هزینه (عدم تسلط مجدد مجدد) تا توزیع دیجیتال (بیت و بایت: بدون فیلم در قوطی). DI بر روی همه چیز از تولید تنظیم شده تا تحویل محتوا به مصرف کنندگان و موارد دیگر تأثیر می گذارد.
واسطه های دیجیتال برای فیلم و ویدئو مفاهیم اساسی و جریان کار فرآیند میانی دیجیتال را آموزش می دهد. ابتدا اصول فیلم را پوشش می دهد و سپس دنیای دیجیتال را معرفی می کند - از جمله آموزش تصاویر دیجیتال ، مدیریت دارایی ، ویرایش آنلاین ، اصلاح رنگ ، ترمیم ، خروجی فیلم و فیلم ، تسلط بر کنترل و کنترل کیفیت.
توضیحات واضح و آسان پیگیری جک از واژه ها و م componentsلفه های وزوز هالیوود باعث می شود که هر کسی که علاقه زیادی به کیفیت و هزینه فیلم دارد ، سرایت کند.
مثالهای قابل استفاده: مثالهای کوچک متعدد در کتاب ، مفاهیمی را به راحتی قابل فهم نشان می دهد
دانش ضروری: عناصر حیاتی طراحی همزمان سازی را که برای تولید سیلیکون کار ضروری است ، پوشش می دهد. تکنیک های رابط ناهمزمان ؛ و تکنیک های طراحی برای بهینه سازی مدار ، از جمله پارتیشن بندی
این کتاب خوانندگانی را که از قبل اصول طراحی دیجیتال را آموخته اند ، به جایی می رساند که می توانند با استفاده از روش های طراحی مدرن ، مدارهای کاری تولید کنند. این به وضوح توضیح می دهد که چه چیزی برای طراحی مدار مفید است و چه بخشهایی از زبانها فقط نرم افزار هستند ، و یک راهنمای عملی غیر تئوریک برای طراحی و توسعه سخت افزار قوی ، قابل اعتماد و بهینه ارائه می دهد.

شنبه 29 خرداد 1400