کار راحت

جو کنترل شده و اصلاح شده برای محصولات تازه و تازه برش ، آخرین کتاب مرجع توصیه ه

0 گؤروش
یازار:‌

جو کنترل شده و اصلاح شده برای محصولات تازه و تازه برش ، آخرین کتاب مرجع توصیه های CA / MA برای کالاهای انتخاب شده است. این شامل دانش اولیه فیزیولوژی و فن آوری ها در مورد کاربرد فعلی شرایط توصیه شده CA / MAP برای میوه ها و سبزیجات تازه و تازه است. برای هر کالا ، خلاصه ای با الزامات و توصیه ها ارائه شده است. این کتاب به سه بخش تقسیم شده است ، که هر بخش به جنبه های مختلف CA / MA تمرکز دارد ، از جمله مباحث اساسی در مورد اثرات فیزیولوژیکی و کیفی CA و MAP برای میوه ها و سبزیجات تازه و تازه ، شرایط و توصیه های مناسب CA / MAP ، و شرایط مطلوب برای میوه ها و سبزیجات تازه بریده شده.توانایی کنترل توزیع اندازه ذرات و مشخص کردن آنها پس از شکل گیری ، موضوع مهم تری در صنعت پردازش است. بسیاری از تکنیک های پردازش استاندارد در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است ، اما از دیدگاه های جدید و ابتکاری. تکنیک های کاملاً تثبیت شده ای مانند تبلور و بارش در کنار فناوری های جدیدتر مانند پردازش سل-ژل پوشانده شده اند. شکل گیری محصولات با استفاده از امولسیون ، آئروسل و پلیمرهای پوشش داده شده در این کتاب در طیف گسترده ای از صنایع فرآوری مورد استفاده قرار می گیرد و همه کسانی که در پردازش مواد شیمیایی ، مواد غذایی ، محصولات بیولوژیکی مواد معدنی و بسیاری دیگر از محصولات دخیل هستند ، این کتاب را به عنوان یک منبع مرجع آگاه معرفی می کنند.

  • را برای صنعت محصولات تازه ارائه می دهد
  • مزایا و نقص های ناشی از CA / MA را به طور کامل نشان می دهد
  • بیش از 54 میوه و سبزیجات و خلاصه مربوط به آنها را با الزامات و توصیه های شرایط CA / MA به ارمغان می آورد
  • شامل شرایط مطلوب

آردینی اوخو
یکشنبه 16 خرداد 1400
بؤلوملر :

جو کنترل شده برای عملیات حرارتی ، پیچیدگی واکنش در عملیات حرارتی فلزات تحت جو

0 گؤروش
یازار:‌

جو کنترل شده برای عملیات حرارتی ، پیچیدگی واکنش در عملیات حرارتی فلزات تحت جو کنترل شده را توصیف می کند. این کتاب که در 13 فصل تنظیم شده است ، با روش ها و طبقه بندی های عملیات حرارتی در جو کنترل شده آغاز می شود. این موضوع با محبوب ترین جوهای عملیات حرارتی ، یعنی نیتروژن و خلا دنبال می شود. فصل های بعدی با اجزای جو عملیات حرارتی مانند اگزوگاز ، پایه نیتروژن مونوگاز ، آندوگاز و آمونیاک سروکار دارند. سپس بحث به جوهای خاص گاز منتقل می شود ، از جمله بخار و جوهای تولید شده توسط ترکیدن مایعات آلی. این کتاب همچنین چندین فرآیند عملیات حرارتی مانند بازپخت ، سخت شدن ، تعدیل و عملیات حرارتی فرآورده های متالورژی پودر در جوهای کنترل شده را شامل می شود.در یک فصل روش های متداول مورد استفاده در تکنیک های گاز محافظ شرح داده شده است. فصل پایانی برخی از خطرات مرتبط با جو کنترل شده و اقدامات احتیاطی ایمنی فنی مربوطه را ارائه می دهد.

این کتاب درسی نمای کاملی از روشهای مختلف کنترل و دستکاری تولید مثل در گاو ، گوسفند ، خوک و اسب را ارائه می دهد. این مورد در درجه اول مورد علاقه دانشجویان علوم دامی و دامپزشکی است ، اما همچنین برای کسانی که به جنبه های عملی کنترل تولید مثل ، چه در سطح مشاوره و چه در استفاده از تکنیک ها در مزرعه ، توجه دارند ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. هدف اصلی این کتاب جلب توجه به اطلاعاتی است که ممکن است مستقیماً برای افزایش کارایی صنعت دام استفاده شود.

آردینی اوخو
یکشنبه 16 خرداد 1400
بؤلوملر :

زمینه های دمایی شدید ناشی از منابع گرما در جوشکاری اغلب منجر به تحریف و تنش های

0 گؤروش
یازار:‌

زمینه های دمایی شدید ناشی از منابع گرما در جوشکاری اغلب منجر به تحریف و تنش های باقیمانده در محصول نهایی می شود. اعوجاج جوشکاری یک مشکل خاص در ساخت سازه های صفحه نازک مانند کشتی است. بر اساس تحقیقات پیشگامانه نویسندگان ، کنترل اعوجاج جوشکاری در ساخت ورق نازک نتایج آزمون اعوجاج را از آزمایشات بررسی می کند و نشان می دهد که چگونه نتایج می تواند به صورت محاسباتی مدل شود. این کتاب درک درستی از تأثیرات تحریف و ابزارهای توسعه استراتژی های کاهش اعوجاج را در اختیار خوانندگان قرار داده است.

ساختار این کتاب به عنوان یک درمان یکپارچه است. با مرور توسعه روشهای مکانیکی جوشکاری محاسباتی برای اعوجاج باز می شود. در فصل های بعدی زمینه صنعتی ساخت صفحه سفت توصیف می شود و در فصل های بعدی مروری بر مکانیک اعوجاج و رویکرد مدل سازی وجود دارد. یک فصل در آزمایشات جوشکاری در مقیاس کامل توسط سه فصل دنبال می شود که استراتژی های مدل سازی را از طریق فرآیند حرارتی و شبیه سازی حرارتی-مکانیکی ، بر اساس تجزیه و تحلیل عناصر محدود توسعه می دهند. مدلهای ساده از ویژگیهای خاص این فصلهاست. توالی نهایی این فصل ها شبیه سازی اعوجاج جوشکاری در جوشکاری لب به لب صفحات نازک و جوشکاری فیله از ساختارهای صفحه سفت شده را بررسی می کند و نشان می دهد که چگونه می توان از این مدل ها برای بهینه سازی روشهای طراحی و ساخت برای کنترل اعوجاج استفاده کرد

کنترل اعوجاج جوشکاری در ساخت ورق نازک یک منبع جامع برای سازندگان فلزات ، شرکت های مهندسی ، جوشکارها و شرکت های جوشکاری ، و مهندسین و دانشگاهیان متبحر با علاقه به مکانیک جوشکاری است
  • به پزشکان این رشته اجازه می دهد تا در هنگام جوشکاری صفحات نازک ، اعوجاج را به حداقل برسانند
  • ابزارهای محاسباتی را ارائه می دهد که می تواند تأثیرات روش های جوشکاری و ساخت را درک کند
  • نشان می دهد که چگونه می توان از طریق طراحی ، اعوجاج جوشکاری را در ساخت صفحات نازک به حداقل رساند

آردینی اوخو
یکشنبه 16 خرداد 1400
بؤلوملر :

نظریه کنترل سیستم های تحت کنترل معادلات دیفرانسیل جزئی بخشی از کنفرانس

0 گؤروش
یازار:‌

نظریه کنترل سیستم های تحت کنترل معادلات دیفرانسیل جزئی بخشی از کنفرانس 1976 را با همین عنوان در مرکز سلاح های سطحی نیروی دریایی ، سیلور اسپرینگ ، مریلند برگزار می کند. هدف از این کنفرانس بررسی تئوری کنترل معادلات دیفرانسیل جزئی و کاربرد آن است. این متن به پنج فصل تقسیم شده است که در درجه اول بر روی مجموعه سخنرانی های آموزشی در مورد تئوری کنترل بهینه سیستم های توزیع شده تمرکز دارند. این بسیاری از مظاهر نظریه و کاربردهای آن در سایر فصل ها را توصیف می کند. این کار همچنین اصول دوگانگی و روشهای مجانبی را در تئوری کنترل ، از جمله اصل تغییرات برای معادله گرما ارائه می دهد. در یک فصل سیستم هایی برجسته می شوند که از نوع درجه دوم خطی نیستند.این فصل همچنین کنترل سطوح آزاد و متغیرهای کنترل هندسی را بررسی می کند. فصل آخر خلاصه ای از ویژگی ها و کاربردهای تقریب عددی مشکلات کنترل بهینه را ارائه می دهد. این کتاب برای ریاضیدانان ، مهندسان و محققان مفید خواهد بود.

کنترل در سیستم های حمل و نقل شامل چهارمین فدراسیون بین المللی کنترل خودکار (IFAC) / فدراسیون بین المللی پردازش اطلاعات (IFIP) / کنفرانس بین المللی انجمن های تحقیقاتی عملیاتی (IFORS) کنفرانس کنترل سیستم های حمل و نقل است. این کتاب مقالاتی را مورد بحث قرار می دهد که به کاربردها ، روش ها و مشکلات کنترل سیستم های انتقال سطح می پردازند. این متن موضوعاتی از جمله عملکرد سیستم های حمل و نقل زمینی را در بر می گیرد. در دسترس بودن و ایمنی ؛ و تأثیر مدل سازی بر عملکرد سیستم های حمل و نقل. در این انتخاب همچنین بحث کنترل خودتنظیم قطارهای باری طولانی با قدرت چند موتور وجود دارد. کنترل فازی برای سیستم کار خودکار قطار ؛ و کنترل بهینه انرژی در سیستم های حمل و نقل.این کتاب برای مهندسان خصوصاً کسانی که در سیستم های حمل و نقل تخصص دارند بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آردینی اوخو
یکشنبه 16 خرداد 1400
بؤلوملر :

روشهای طراحی سیستمهای کنترل مدتهاست که دچار دوگانگی سنتی و نزدیک بینی

0 گؤروش
یازار:‌

روشهای طراحی سیستمهای کنترل مدتهاست که دچار دوگانگی سنتی و نزدیک بینی بین رویکردهای حوزه زمان و فرکانس شده اند ، و هر یک از آنها تخصصی دارند که فقط از پس کارایی لازم بر می آیند. این کتاب با ارائه روش های طراحی مبتنی بر به حداقل رساندن یک هنجار (H2 / H () از یک عملکرد انتقال مناسب ، پل زدن دو روش است. ویژگی بارز این تکنیک ها این واقعیت است که آنها فقط یک راه حل برای ایجاد نمی کنند مشکل طراحی ، در عوض آنها مجموعه ای کامل از راه حل های قابل قبول را ارائه می دهند که محدودیتی در حداکثر وخیم شدن شاخص عملکرد را برآورده می کنند.

یک کتاب سیستماتیک در این زمینه مدتهاست که به تأخیر افتاده است. تئوری و طراحی کنترل در رویکرد خود مختار و کاربردی ، خواننده را قادر می سازد تا از تکنیک های مربوطه در برنامه های مختلف زندگی واقعی استفاده کند. این متن شامل حقایق اساسی کنترل قدرتمند و نظریه و همچنین دستاوردهای اخیر تر ، مانند ثبات قوی و عملکرد قوی در صورت عدم قطعیت پارامتر است. این یک دیدگاه جدید در مورد نتایج LQC کلاسیک و بخشهای دیگر در مورد سنتز قوی ، مشکلات بهینه سازی غیرکلاسیک و تجزیه و تحلیل و سنتز سیستمهای نامشخص است.

تئوری و طراحی کنترل برای فارغ التحصیلان و کسانی که وارد حوزه تحقیق می شوند ، مطالعه اساسی است. پیش زمینه ریاضی مورد نیاز فراهم شده است تا این کتاب برای دانشجویان مقطع کارشناسی با برخی از دانش سیستم های اساسی و کنترل نیز مناسب باشد
  • یک کتابچه راهنمای خودگردان برای یادگیری سیستم های کنترل و طراحی ارائه می دهد
  • شامل یک توضیح واضح و روشن از زمینه فنی مورد نیاز است
  • شامل چشم انداز جدیدی از نتایج LQG کلاسیک است
  • شامل نتایج به روز شده و مشارکت های جدید در مشکلات نماد بی نهایت RH2 / RH
  • تمام نظریه ها را از موضوعات اساسی تا مسائل پیشرفته تر پوشش می دهد

آردینی اوخو
یکشنبه 16 خرداد 1400
بؤلوملر :