دهای الکتریکی ، استانداردها ، شیوه ها و مقررات توصیه شده می توانند موضوعات پیچیده ای باشند ، اما در طراحی برق و مسائل ایمنی زندگی ضروری هستند.
این کتاب استفاده از آنها را ابهام زدایی می کند.شامل کدها ، استانداردها ، شیوه ها و مقررات توصیه شده در ایالات متحده است که شامل ایمنی و طراحی الکتریکی می شود و یک مرجع جامع برای مهندسان و متخصصان ایمنی برق ارائه می دهد.هدایت الکتریکی در مواد جامد (پایه های فیزیکوشیمیایی و کاربردهای احتمالی) مبانی فیزیکوشیمیایی و کاربردهای احتمالی رسانایی الکتریکی در مواد جامد را با تأکید بر رساناها ، نیمه رساناها و عایق ها بررسی می کند. موضوعات شامل پیوندهای بین اتمی رساناها تا بار اتمی م inثر در نیمه رساناهای معمولی و انتقال مغناطیسی در سوئیچینگ نیمه رساناها است. این جلد مشتمل بر 10 فصل ، با توصیف رسانایی الکتریکی در رساناها و نیمه رساناها ، فلزات و آلیاژها ، و همچنین پیوندهای بین اتمی و مقاومت رساناهای مغناطیسی آغاز می شود. فصل های بعدی بر روی نیمه هادی های معمولی از جمله نیمه هادی های ذاتی و ترکیبات دوتایی و سه تایی تمرکز دارد. ترکیبات حاوی لحظات مغناطیسی اتمی مرتب یا نامنظم ، نشان دادن پارامغناطیس فرو ، آهن ، یا ضد فرومغناطیس ؛ و تغییرات مغناطیسی و کریستالوگرافی در تغییر نیمه هادی ها عایق های آلی و معدنی نیز به همراه کاربردهای احتمالی رساناها ، نیمه هادی ها و عایق ها در نظر گرفته می شوند. در نهایت ، اثرات خاص مغناطیسی الکتریکی و اثرات مغناطیسی نوری نیمه هادی های مغناطیسی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. این کتاب منبع ارزشمندی برای دانش آموزان شیمی فیزیک خواهد بود.
اسناد بر اساس دسته بندی مشخص شده و دسترسی آسان به الزامات مربوطه را ممکن می سازد
مخصوص نسخه نیست ؛ اطلاعات به آخرین نسخه یا انتشار کدها ، استانداردها ، شیوه ها یا مقررات توصیه شده متکی نیست
این کتابچه راهنمای کدها ، استانداردها ، شیوه ها و مقررات توصیه شده در ایالات متحده است که شامل ایمنی و طراحی الکتریکی می شود. بسیاری از مهندسان و متخصصان ایمنی الکتریکی ممکن است از همه این اسناد و کاربرد آنها مطلع نباشند. این کتاب آن دسته از اسناد را بر اساس طبقه بندی شناسایی می کند و دسترسی آسان و آسان به الزامات مربوطه را ممکن می سازد. از آنجا که ممکن است این اسناد به طور منظم به روز شوند ، این کتاب به گونه ای نوشته شده است که اطلاعات آن به آخرین نسخه یا انتشار آن کدها ، استانداردها ، شیوه ها یا مقررات توصیه شده وابسته نباشد.
امروزه در هیچ سند واحدی در بازار سعی نشده است که اکثر کدهای مربوط به طراحی و ایمنی الکتریکی ، استانداردها ، شیوه ها و مقررات توصیه شده را فهرست کرده ، بلکه چرخه های استفاده و به روز رسانی آنها را نیز توضیح دهد. این کتاب ، مرکز اطلاعات یک مرحله ای برای مهندسان برق ، متخصصان ایمنی برق و طراحان ، این کار را انجام می دهد.

شنبه 9 مرداد 1400
بؤلوملر :