دیاگرام مجتمع تجاری این پروژه بر بازسازی یک فروشگاه اپتیک با قدمت 40 سال تمرکز دارد. این فروشگاه نقطه عطفی در نیاسمیرنی آتن است که در مکانی برجسته در میدان کنار خیابان ال ونیزلوس واقع شده است. در قلب تقاضای مشتری،دیاگرام مجتمع تجاری نوسازی اساسی و طراحی کلی هویت برند تجاری جدید و قابل
Play Stack یک مرکز خرید اجتماعی چهار طبقه است که در منطقه هونان شن یانگ واقع شده است.
CLOU با همکاری با Vanke، Play Stack را با یک فضای اجتماعی قوی با ارائه مکانی برای الهام بخشیدن به اوقات فراغت با دوستان و خانواده طراحی کرد. Play Stack به عنوان فضایی با کیفیت بالا در فاصله چند قدمی برای افراد برای ملاقات و معاشرت در نظر گرفته شده است.
حجم های تراس دار و راه پله های متصل به یک مسیر بیرونی پیوسته که به یک پشت بام بزرگ منتهی می شود رزوه می شوند.
طراحی داخلی که به دنبال جذابیت برای کودکان و خانواده‌هایشان است، دارای تصاویر انتزاعی از سیارات و سفرهای فضایی است تا کاوش را تشویق کند.دیاگرام مجتمع تجاری طراحی فضای آتریوم با نمایش بخش هایی از اشکال دایره ای بر روی گالری ها، دیوارها و سقف های آتریوم، با توهمات نوری بازی می کند و آنها را با پرداخت های رنگی و چوبی متمایز می کند. اشکال پراکنده دایره های کاملی را از دیدگاه های خاص تشکیل می دهند. مشتریان درگیر کشف این دیدگاه ها و ثبت تجربه خود در تلفن دوربین خود هستند.
 تشخیص قرار دارد.دیاگرام مجتمع تجاری چالش اصلی که ما با آن روبرو بودیم حجم اطلاعات جمع آوری شده در فضای محدودی به مساحت 50 متر مربع، تعداد زیادی از عناصر زیرساختی متمایز، پیشخوان هایی با شیشه ها، نیمکت ها، کشوها، مبلمان، رعد و برق و سیستم های تهویه مطبوع قابل مشاهده بود، همراه با مقدار زیادی از ناهمگن ها. نمایشگاه‌ها، همه به ایجاد محیطی پربار کمک می‌کردند، که هم برای بازدیدکننده خسته‌کننده بود و هم نتوانست محصول را به نمایش بگذارد. این محصول به نوبه خود شامل طیف گسترده ای از انواع مختلف، مواد و پالت های رنگی بود.
ساختار موجود به اجزای آن تجزیه شد و هشت سطح عمودی و افقی حاصل در چهار جفت سطح گروه‌بندی شدند که توسط مواد مختلف تشکیل شده‌اند و عملیات کاملاً متمایز را انجام می‌دهند که همگی فضایی حل‌شده، به راحتی قابل شناسایی و عملکردی ایجاد می‌کنند
اولین جفت سطوح -دیاگرام مجتمع تجاری که جلو و یکی از اضلاع اصلی فروشگاه را می پوشاند - یک شبکه فلزی است که برای میزبانی از عینک آفتابی، آینه و آرم شرکت طراحی شده است. طرح شبکه ای که به شکل یک پرده فلزی شکل گرفته است، با ضرب یک واحد اصلی در مقیاس یک جفت عینک تولید شده است. به طور کلی، این طرح یک عنصر ساختاری کهن‌العاده،دیاگرام مجتمع تجاری یعنی ساختمان باند هدر را به یاد می‌آورد. این ساختار دقیق امکان آزادی بیشتر و نمایش مجدد عینک را فراهم می کند.
ناحیه مقابل دیوار پرده فلزی عینک بینایی را نمایش می دهد. ما از کشوهای موجود (طراحی شده برای 500 لیوان) استفاده کردیم که قبلا بین همه طرف فروشگاه پخش می شد. آنها دیگر به عنوان قطعات جداگانه مبلمان مورد استفاده قرار نمی گیرند،دیاگرام مجتمع تجاری بلکه به عنوان بخشی از یک سطح نمایشگاه عمودی سفید شفاف استفاده می شوند. سطح سفید می تواند دوباره به زمین تا شود، جایی که یک میز فلزی سه متری برای آزمایش شیشه ها استفاده می شود. سومین جفت سطوح یک سطح آینه ای گاما شکل (چهار متر عرض) است که فضای اتاق زیر شیروانی موجود را در بر می گیرد و تقریباً آن را از بین می برد. این سطح بازتابنده ابعاد فضا را بزرگتر می کند. در ترکیب با یک سطح انعکاسی خطی روی زمین، تکرار بی‌پایان شبکه را ایجاد می‌کند و به بازدیدکننده اجازه می‌دهد تا فراتر از بی‌نظمی که در مقابل آنها آشکار می‌شود نگاه کند و روی محصول تمرکز کند.

آردینی اوخو
دوشنبه 17 آبان 1400
بؤلوملر :