چهار دهه گذشته ، فناوری اطلاعات زنجیره های تولید ارزش ، توزیع و دسترسی به اطلاعات را با نرخ قابل توجهی تغییر داده است. این تغییرات اگرچه مدلهای اقتصادی متعددی را متزلزل کرده است ، اما تاکنون پایگاههای جامعه ما را با چالش اساسی مواجه نکرده است.
این کتاب پیشرفت و دیدگاه های ما در مورد مدیریت هویت دیجیتال در زمینه های مختلف (شبکه های اجتماعی ، رایانش ابری ، اینترنت اشیا (اینترنت اشیا)) ، با در اختیار گرفتن از متخصصان علوم کامپیوتر ، حقوق ، اقتصاد و جامعه شناسی را بیان می کند.
در این زمینه چند رشته ای و علمی ، با تجزیه و تحلیل متقابل در مورد شناسه دیجیتال ، روش های مختلف فنی و حقوقی برای محافظت از هویت های دیجیتالی را با تمرکز بر سیستم های احراز هویت ، تکنیک های فدراسیون هویت و راه حل های حفظ حریم خصوصی توصیف می کند. محدودیت های این راه حل ها و موضوعات تحقیقاتی در این زمینه نیز برای درک بیشتر تغییرات رخ داده شده مورد بحث قرار گرفته است.حالتی از بحث ها و مکان های کاری در زمینه مدیریت هویت های دیجیتال در زمینه های مختلف مانند شبکه های اجتماعی ، رایانش ابری و اینترنت اشیااین متن معتبر (قسمت دوم یک دوره کامل کارشناسی ارشد) روش های ریاضی مورد نیاز برای توصیف تصاویر ، شکل گیری تصویر و سیستم های مختلف تصویربرداری ، همراه با تکنیک های اصلی مورد استفاده برای پردازش تصاویر دیجیتال را فراهم می کند. این دوره برای دوره های تحصیلات تکمیلی فیزیک ، مهندسی الکترونیک ، مهندسی ارتباط از راه دور ، فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر است. این کتاب روش های پردازش و تفسیر تصاویر دیجیتال را به "فیزیک" سیستم های تصویربرداری مربوط می کند. مطالعات موردی ، با مثالهایی از مضامین تحقیق حاضر ، روشهای مورد بحث را تقویت می کند.روش های ریاضی مورد نیاز برای توصیف تصاویر ، شکل گیری تصویر و سیستم های مختلف تصویربرداری را فراهم می کند
طرح اصلی روشهای مورد استفاده برای پردازش تصاویر دیجیتالیتکنیک های پردازش تصویر دیجیتال با تأکید بر رویکردهای پردازش و الگوریتم های مرتبط با آن ، بررسی پیشرفته ترین روش های پردازش تصویر دیجیتال است. مجموعه ای متعارف از مشکلات پردازش تصویر که نمایانگر کلاس عملکردهایی است که معمولاً در اکثر برنامه های پردازش تصویر مورد نیاز است. هر فصل به طور گسترده به مسئله در نظر گرفته شده پرداخته است. بهترین تکنیک ها برای این مشکل خاص و نحوه کار آنها. نقاط قوت و محدودیت های آنها. و نحوه اجرای واقعی این تکنیک ها و همچنین جنبه های محاسباتی آنها. این جلد که از هشت فصل تشکیل شده است ، با بحث درباره تکنیک های پردازش مرتبط با کارهای زیر آغاز می شود: بهبود تصویر ، ترمیم ، تشخیص و تخمین ، بازسازی و تجزیه و تحلیل ، همراه با فشرده سازی داده های تصویر و تخمین طیفی تصویر. بخش دوم سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری را برای پردازش تصویر دیجیتال شرح می دهد. جنبه هایی از سیستم های موجود در بازار که هر دو عملکرد پردازش و نمایش را با هم ترکیب می کنند ، و همچنین چشم اندازهای آینده برای تکامل فنی و معماری آنها در نظر گرفته شده است. مشخصات معاملات طراحی سیستم صریحاً با جزئیات ارائه شده است. این کتاب مورد توجه دانشجویان ، پزشکان و محققان در رشته های مختلف از جمله پردازش سیگنال دیجیتال ، علوم کامپیوتر ، نظریه ارتباطات آماری ، سیستم های کنترل و فیزیک کاربردی خواهد بود. همانطور که چشم اندازهای آینده برای تکامل فن آوری و معماری آنها وجود دارد. مشخصات معاملات طراحی سیستم صریحاً با جزئیات ارائه شده است. این کتاب مورد توجه دانشجویان ، پزشکان و محققان در رشته های مختلف از جمله پردازش سیگنال دیجیتال ، علوم کامپیوتر ، نظریه ارتباطات آماری ، سیستم های کنترل و فیزیک کاربردی خواهد بود. همانطور که چشم اندازهای آینده برای تکامل فن آوری و معماری آنها وجود دارد. مشخصات معاملات طراحی سیستم صریحاً با جزئیات ارائه شده است. این کتاب مورد توجه دانشجویان ، پزشکان و محققان در رشته های مختلف از جمله پردازش سیگنال دیجیتال ، علوم کامپیوتر ، نظریه ارتباطات آماری ، سیستم های کنترل و فیزیک کاربردی خواهد بود.
روشهای پردازش و تفسیر تصاویر دیجیتال را به "فیزیک" سیستمهای تصویربرداری مرتبط می کند
اقدامات پیشرفته فنی و قانونی برای محافظت از هویت های دیجیتالی را توصیف می کند
شامل تأکید شدیدی بر تکنیک های احراز هویت ، ابزارهای فدراسیون هویت و محافظت فنی از حریم خصوصی است

شنبه 29 خرداد 1400